luni, 10 august 2009

Dana Rogoz in State de Romania

"State de Romania" are nevoie de Dana Rogoz blonda si probabil ca si Dana Rogoz are nevoie de "State de Romania". Fanii vedetei Dana Rogoz aveau nevoie sa o vada pe aceasta din nou intr-un serial si cum ea este o vedeta PRO TV atunci bineinteles ca acolo va juca in aceasta toamna.
Dana Rogoz va fi Andreea Popeanga din "State in Romania" dar ce e mai important este ca pentru acest rol a trebuit sa se vopseasca blonda. Dana se simte nemaipomenit in noul sau look.

"Când m-am uitat prima oară în oglindă am fost foarte surprinsă şi încercam să mă acomodez cu noua... Dana. De când m-am vopsit, nu cred că am ratat nicio oglindă, nicio vitrină, geam sau altă suprafaţă în care mă puteam vedea. Cert este că mă simt foarte bine aşa, iar odată cu acest nou look, simt că şi în atitudinea mea s-a schimbat ceva", mărturiseşte actrita Dana Rogoz.

In "State de Romania", Dana Rogoz joaca rolul unei tinere rebele aflata intrun permanent conflict cu tatal ei.

Vezi poze cu Dana Rogoz !

0 comentarii: