marți, 11 martie 2008

Oana Zavoranu (foto) nu s-a sinucis


Un zvon teribil a razbatut in media zilele astea si anume ca Oana Zavoranu si-ar fi pus capat zilelor. Ei bine pentru unii vestea ca nimic nu este adevarat poate ca ii intristeaza, cunoscuta fiind antipatia Oanei printre "unii" dar cu siguranta fanii ei s-au linistit.

Nu am vrut sa ma omor, nici acum si nici alta data", a precizat sotia lui Pepe. "Am foarte multe proiecte in perioada asta, muncesc mult si intr-adevar am momente in care sunt foarte obosita. Daca un om e bolnav si are nevoie de o Salvare nu inseamna ca, gata, a vrut sa se sinucida. Daca a fost cazul sa chem Salvarea, am chemat-o si nu m-am ascuns. Am spus, da, mi-a fost rau, am facut febra sau m-a durut capul...".

Actrita de telenovele isi continua lucrul la serialul "Razbunarea Oanei", un film inspirat din viata ei, proiect la care tine foarte mult si care, spera ea, o sa aiba o asemenea audienta incat, in scurt timp, sa fie difuzat in cinematografe.

0 comentarii: