vineri, 24 octombrie 2008

Luminita Anghel are blog

"Nu sunt un artist, nu sunt un politician, sunt un om", acestea sunt gandurile cu care ne primeste pe blogul personal Luminita Anghel, blog lansat de doar 3 zile.

Am devenit si eu unul dintre ei. Cu tot respectul fata de colegii mei, din politica, nu imi place ca suntem bagati in aceeasi oala. Fiecare om are o identitate proprie si personala. Nu ne poti compara. Faptul ca acum sunt in politica nu o sa ma schimbe. Stiti foarte bine: lupul isi schimba parul, da’ naravul ba!

Ei bine Luminita Anghel a intrat in politica si ramane sa vedem daca va reusi macar cat a reusit in muzica.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dar nu ne dai si noua adresa? :D

Anonim spunea...

Ups... imi cer scuze, am uitat de adresa :D

www.luminitaanghel.blogspot.com - aici puteti regasi notitele luminitei anghel ;)