duminică, 5 octombrie 2008

Poze si versuri Blaxy Girls

Blaxy Girls este o trupa noua ce a intrat direct in topuri cu melodia „If you feel my love”.
Rucsy, Amalia, Cristina, Ana si Gela vor lansa primul album in aceasta toamna care va cuprinde 10 piese si bineinteles piesa de rezistenta „If you feel my love”, ale caror versuri in limba romana le postam la finalul articolului. Varianta in limba romana a fost lansata in luna septembrie la doua luni dupa varianta in limba engleza.
De mentionat ca fiecare dintre cele 5 fete de la Blaxy Girls stiu sa cante la un instrument, Rucsy Iliescu – voce si chitara, Cristina Marinescu -chitara bas, Gabriela Marinescu (Gela) - tobe, Amalia-chitara solo si Ana - clape.
Blaxy Girls s-a infiintat exact acum un an sub indrumarea lui Costi Ionita care a descoperit-o mai intai pe Rucsy.

Versuri If you feel my love - varianta in romana

Dacă vrei să-mi minţi
Dacă te vei vedea cândva
Nu veni înapoi să-mi plângi
Pentru că ai mers prea departe x2

Dacă-mi simţi iubirea,
Poţi să-mi auzi gândurile?
Poţi simţi totul?
Şi dacă-mi auzi gândurile,
Poţi să-mi hrăneşti sufletul?
Poţi să-l şi salvezi?


Nu de care am nevoie
Să stau înalt pe picioare (să fiu mândră, de fapt)
Nu-i nevoie să ai succes
Simţi ura care fuge la tine?
Poţi s-o simţi şi tu?

Dacă vrei să-mi minţi,
Trebuie să te răzgândeşti
Joacă-ţi jocurile, fi cu nătângii tăi,
Va fi chiar bine
Dacă vei vedea cândva
Cum eşti cu adevărat
Nu veni înapoi la mine să-mi plângi
Pentru că ai mers prea departe x2

Dacă vrei să fi cu mine
Dacă vrei să fi cu mine
Dacă vrei să fi cu mine
Baby
Trebuie să fi cum vreau eu
Trebuie să fi cum vreau eu
Trebuie să fi cum vreau eu
Baby

Dacă vrei să-mi minţi
Dacă te vei vedea cândva
Nu veni înapoi să-mi plângi
Pentru că ai mers prea departe x2

Dacă-mi simţi iubirea,
Poţi să-mi auzi gândurile?
Poţi simţi totul?
Şi dacă-mi auzi gândurile,
Poţi să-mi hrăneşti sufletul?
Poţi să-l şi salvezi?

Nu de care am nevoie
Să stau înalt pe picioare (să fiu mândră, de fapt)
Nu-i nevoie să ai succes
Simţi ura care fuge la tine?
Poţi s-o simţi şi tu?

Dacă vrei să-mi minţi,
Trebuie să te răzgândeşti
Joacă-ţi jocurile, fi cu nătângii tăi,
Va fi chiar bine
Dacă vei vedea cândva
Cum eşti cu adevărat
Nu veni înapoi la mine să-mi plângi
Pentru că ai mers prea departe x2

Dacă vrei să fi cu mine
Dacă vrei să fi cu mine
Dacă vrei să fi cu mine
Baby
Trebuie să fi cum vreau eu
Trebuie să fi cum vreau eu
Trebuie să fi cum vreau eu
Baby

Dacă vrei să-mi minţi,
Trebuie să te răzgândeşti
Joacă-ţi jocurile, fi cu nătângii tăi,
Va fi chiar bine
Dacă vei vedea cândva
Cum eşti cu adevărat
Nu veni înapoi la mine să-mi plângi
Pentru că aï mers prea departe x2

2 comentarii:

Anonim spunea...

cea mai tare formatie...:>

Anonim spunea...

lucy20marian